Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 15 de juny del 2012

Balcons i terrasses urbans - Part I

Alguns potser sabeu que fa un temps em vaig fer amb un àtic al barri de Gràcia que és la nineta dels meus ulls. I un dels llocs que m'ha generat més feina ( i amb gust) ha estat la decoració de la petita terrassa que hi tinc. I en la recerca he vist les coses que es fa la gent a casa seva tot i no viure al camp o la platja, ni tenir una casa. La vida urbana també ens permet aquests petits oasis de tranquil.litat! Hi haurà segona part......


Algunos a lo mejor sabéis que hace un tiempo me hice con un ático en el barrio de Gracia que es la niña de mis ojos. Y uno de los lugares qe más trabajo me ha generado (y con gusto) ha sido la decoración de la pequeña terraza que tengo. Y en la búsqueda he encontrado cosas maravillosas que hace gente que NO vive en el campo ni en la playa, ni tienen una casa. La vida urbana también nos permite estos pequeños oasis de tranquilidad! Habrá 2a parte.....


Via Pinterest

outdoor living room






terrasse


<3


@Arboretum
Arboretum

@Arboretum
Arboretum

<3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada