Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 27 de maig del 2013

Un pis amb estil

De nou, un pis d'un sol dormitori amb aquell esperit nòrdic que tant m'agrada. L'espai obert del saló em sembla una passada i em segueix sorprenent com de bé queden les cuines d'IKEA!

De nuevo, un piso de un solo dormitorio con aquel espíritu nórdico que tanto me gusta. El espacio abierto del salón me parece una gozada y me sigue sorprendiendo lo bien que quedan las cocinas de IKEA!

Via Skeppsholmen


Skeppsholmen

Skeppsholmen


Skeppsholmen


Skeppsholmen


Skeppsholmen


Skeppsholmen


Skeppsholmen

Skeppsholmen

Skeppsholmen

Skeppsholmen

Skeppsholmen


Skeppsholmen


Skeppsholmen

Skeppsholmen


1 comentari:

  1. Me gusta mucho! Lo veo tan femenino, con flores y plantas por todos lados, y unos toques de color que me encantan!!!

    ResponElimina